از آنجا که رقابت بین وب سایت های مختلف در موتورهای جستجو گر و بازاریابی دیجیتال بسیار مشکل شده است و روز به روز به تعداد کسب و کارهای آنلاین افزوده می گردد. ارائه راهکاری جدید در تبلیغات و بازاریابی وب سایت های مختلف فروشگاهی و غیره می تواند بسیار اثر بخش باشد. از زمان ایجاد تبلیغات بنری وب سایت ها زیاد نگذشته ولی با این حال این نوع تبلیغات کارایی خود را از دست داده اند. مدیران وب سایت ها حالا به دنبال راههای متفاوت و اثرگذار تبلیغاتی می گردند. انجام ایمیل مارکتینگ نیز مانند گذشته اثر گذار نبوده و کاربرد آن بسیار کمرنگ شده است.

ارسال پوش نوتیفیکیشن های تبلیغاتی، یکی از ابزار جدیدی است که هنوز کاربران به آن عادت نکرده اند. با توجه به نو بودن این نوع تبلیغات، اثرگذاری آن به کابران نیز بیشتر است. شما به عنوان یک بازاریاب و یا مدیر یک وب سایت می توانید پیامی تبلیغاتی با صفحه ارجاع دلخواه که می تواند صفحه اصلی وب سایت شما بوده و یا صفحه یکی از محصولات به کاربر نمایش دهید.

کاربر با لمس نوتیفیکیشن ارسال شده، به صفحه وب سایت شما مراجعه نموده و در مورد پیشنهاد شما اطلاعات کسب می نماید.

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی برای وب سایت

ارسال کد تخفیف

یکی از موثرترین چاشنی های فروش وب سایت های اینترنتی کد های تخفیف می باشند. شما می توانید با استفاده از ارسال اعلان (نوتیفیکیشن) تبلیغاتی، کد تخفیف خود را به هزاران کاربر آنلاین فرستاده و آنان را تشویق به خرید محصول و یا خدمات خود نمایید.

آگاهی از آغاز به کار

شما چه رهکاری را پیشنهاد دارید که خبر راه اندازی وب سایت تازه تاسیس خود را به هزاران کاربر آنلاین اطلاع دهید؟ ارسال پوش نوتیفیکیشن می تواند بهترین گزینه برای این مهم باشد. خبر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت با پیشنهادی خاص می تواند درصد کلیک روی پوش نوتیفیکیشن را بالا برده و به یکباره وب سایت شما را به هزاران کاربر نمایش دهد.

افزایش رنک و کلیک

مسلما با استفاده از تبلیغات نوتیفیکیشن می توان آمار بازدید وب سایت را بالا برده و از رقبا پیشی گرفت. با تعیین یک برنامه زمان بندی شده و مستمر می توانید لینک های وب سایت خود را با ارائه پیشنهادی جذاب به اشتراک بگذارید.



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن