دغدغه اصلی توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل، بازاریابی، تبلیغات و افزایش آمار دانلود نرم افزارهای ساخته شده آنها در مارکت های مختلف می باشد. از آنجا که میزان نمایش و رتبه نمایش اپلیکیشن شما در مارکت های مختلف مانند بازار و گوگل پلی، به آمار دانلود اپلیکیشن شما وابسته است، لذا افزایش تعداد دانلود اپلیکیشن می تواند نمایش آن را بالاتر از بقیه رقبا در پی داشته باشد.

از آنجا که یک اپلیکیشن تازه منتشر شده به علت آمار کم دانلود نمی تواند نمایشخوبی از همان شروع در مارکت ها داشته باشد، با گذشت زمان به قعر لیست اپلیکیشن ها سقوط می کند. با استفاده از ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی می توان سیر صعودی از آمار دانلود اپلیکیشن را ایجاد نمود. با ارسال پیام تبلیغاتی اپلیکیشن خود به روش پوش نوتیفیکیشن، هزاران کاربر آنلاین را از انتشار اپلیکیشن خود مطلع نموده و شاهد دانلود بالای آن در مدت زمان کم باشید.

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی برای اپلیکیشن

صعود در برنامه های در حال پیشرفت

همانطور که می دانید، مارکت های مختلفی همچون بازار، اپلیکیشن های جدید و تازه منتشر شده را در صفحه اول خود دیگر نمایش نمی دهند. لذا تنها شانس دیده شدن در صفحه اول این مارکت، قسمت برنامه های در حال پبشرفت می باشد. که ارتباط زیادی با آمار دانلود شما در مدت زمان کوتاه دارد. با یک برنامه تبلیغاتی جامع و استفاده از ابزار پوش نوتیفیکیشن می توان آمار دانلود اپ را افزایش داد و شانس نمایش در صفحه اول بازار را بالا برد.

لینک دانلود مستقیم و یا صفحه اپ

پیام تبلیغاتی نوتیفیکیشن شما می تواند عملکرد گوناگونی داشته باشد. برای مثال می توان با کلیک بر روی نوتیفیکیشن، صفحه اپ شما در مارکت مورد نظر باز شده و یا یک لینک دانلود از فایل نصبی اپلیکیشن شما که قبلا در آدرسی بارگذاری نموده اید باز شده و کاربر بطور مستقیم آن را دانلود و نصب نماید.

سرویس پوش نامه

توسعه دهندگانی که نیاز به تبلیغ اپلیکیشن خود بصورت پوش نوتیفیکیشن دارند، می توانند از خدمات ارسال سرویس پوش نامه استفاده نمایند. این سرویس پلی ارتباطی است بین شما و کاربران اپلیکیشن های متصل به سیستم های پوش نوتیفیکیشن. تعداد زیادی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های پر کاربر با ما همکاری نموده و سفارش شما جهت انجام تبلیغات به آنان واگذار می گردد.

توسعه دهندگان پس از انجام ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی شما، لینک گزارش آن را جهت اطلاع شما ارسال می گردانند. برای سفارش ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی لطفا به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

 

 



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن