همانطور که می دانید پوش نوتیفیکیشن، پیامی است جانب یک سرور به رابط کاربری اپلیکیشن موبایل و یا وب ارسال می گردد. این پیام معمولا در بردارنده عملیاتی است که کاربر با کلیک بر روی آن، نوتیفیکیشن را عملیاتی کرده و به صفحه یا عملیات مورد نظر ارجاع داده می شود.

پوش نوتیفیکیشن اولین بار در سال 2009 توسط اپل به اجرا درآمد و در سال 2010 گوگل سرویس خود را برای توسعه دهندگان نرم افزار با نام GCM راه اندازی نمود که در حال حاضر نسخه جدید این سرویس ارسال نوتیفیکیشن با نام (Firebase Cloud Messaging (FCM در اختیار برنامه نویسان می باشد.

تاثیر فوق العاده پوش نوتیفیکیشن در تجربه کاربر و ایجاد تعامل بهتر با او، باعث شده تا اکثر توسعه دهندگان از این امکان در اپلیکیشن های خود استفاده نمایند. رشد روزافزون این سرویس در اپلیکیشن های ایرانی باعث ایجاد نسل جدیدی از تبلیغات موبایل بر اساس پوش نوتیفیکیشن گردیده است.

سرویس پوش نامه، با درک این نیاز اقدام به راه اندازی خدمات آنلاین تبلیغات نوتیفیکیشنی نموده، تا پل ارتباطی باشد مابین تبلیغ دهندگان و توسعه دهندگانی که دارای اپلیکیشن های موبایل متصل به ارسال نوتیفیکیشن می باشند. دارندگان وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، اپلیکیشن ها، پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام می توانند از سرویس تبلیغاتی ما استفاده نموده و کاربران خود را افزایش دهند.

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن ها

یکی از پرکاربردترین و در عین حال پربازده ترین تبلیغات برای اپلیکیشن های منتشر شده در مارکت ها، جهت افزایش آمار نصب، استفاده از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی می باشد. با این روش تبلیغ اپلیکیشن شما همراه با تصویر و متن به موبایل هزاران کاربر ایرانی ارسال شده و کاربر با کلیک بر روی نوتیفیکیشن ارسالی به صفحه اپلیکیشن مربوطه در مارکت مورد نظر ارجاع داده می شود. حتی می توان لینک مستقیم دانلود را بر عملیات کلیک نوتیفیکیشن قرار داده تا کاربر، مستقیما اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن نماید.

تبلیغات وب سایت ها

با کاهش اثرگذاری انواع تبلیغات اینترنتی برای وب سایت ها، مانند بنرها، ایمیلهای تبلیغاتی و ... می توان گفت ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی یکی از جدیدترین روش های معرفی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما می باشد. تبلیغ وب سایت شما با توضیحات و تصویر مربوطه به صورت نوتیفیکیشن به موبایل کاربر ارسال شده و کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر شما دسترسی پبدا می کند. با توجه به هزینه پایین این سرویس نسبت به سرویس هایی نظیر تبلیغات بنری، می توان گفت که روشی مناسب جهت معرفی خدمات، محصولات . تخفیفات شما می باشد.

تبلیغات کانال های تلگرام

امروزه ارسال پوش نوتیفیکیشن برای تبلیغ کانال تلگرام و افرایش ممبر آنها، یکی از پرکاربرد ترین روشهای تبلیغاتی آنها محسوب می گردد. تبلیغ کانال شما با متنی جذاب و تصویری مناسب به صورت پوش نوتیفیکیشن ارسال شده و کاربر با کلیک بر روی نوتیفیکیشن به کانال تلگرام شما دسترسی پیدا می کند. دسترسی سریع به کاربران و معرفی کانال، این روش را به یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی کانال های تلگرام تبدیل نموده است.

سرویس پوش نامه

شما می توانید برای سفارش ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی توسط وب سایت پوش نامه، به صفحه ثبت سفارشات مراجعه نمایید.



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن