از آنجا که تبلیغات پوش نوتیفیکیشن رو به گسترش می باشد، مسلما بعضی سودجویان با ارائه سرویس های غیر حقیقی و فیک اقدام به کسب درآمد می کنند و هیچ گزارش درستی از ارسال نوتیفیکیشن ها به مشتری خود نمی دهند. لذا تمامی توسعه دهندگان همکار با سرویس پوش نامه، می بایست دارای پنل پوش پل بوده تا بتوانند گزارش حقیقی از تعداد ارسال، ویو و کلیک پوش نوتیفیکیشن به مشتری ارائه دهند.

پوش پل یکی از قویترین سرویس دهندگان پوش نوتیفیکیشن به توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل می باشد. این سرویس به توسعه دهندگان امکان اضافه کردن سیستم ارسال نوتیفیکیشن و اتصال آن به اپلیکیشن های خود را می دهد. توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل با مراجعه به وب سایت پوش پل به آدرس http://push-pole.com و ثبت نام در این وب سایت، می توانند با استفاده از مستندات دریافتی، اپلیکیشن های خود را به سیستم ارسال نوتیفیکیشن مجهز نمایند.

خوشبختانه این سرویس برای هر ارسال نوتیفیکیشن، لینک اشتراک گذاری گزارش ارائه می دهد (نمونه زیر) که توسط آن می توان تعداد ارسال، دریافت و کلیک ها را مشاهده نمود. لذا تمامی ارسال های تبلیغاتی ما نیز از طریق توسعه دهندگانی اجرا خواهد شد که از سرویس پوش پل در اپلیکیشن های خود استفاده می کنند.

نمونه گزارش پوش نوتیفیکیشن

در تصویر زیر می توانید یک نمونه گزارش ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی را مشاهده نمایید، که در پایین این گزارش مانند تصویر زیر می توان مقدار ارسال، مقدار دریافت و ویو و همچنین مقدار کلیک را مشاهده نمود. در سرویس ارسال تبلیغات پوش نامه، بر اساس تعداد درخواستی شما، ممکن است ارسالهای شما توسط چند توسعه دهنده انجام گردد. لذا پس از انجام کار، چند لینک گزارش به شما ارائه خواهد شد.

لینک گزارشات به ایمیل سفارش دهنده ارسال خواهد می گردد.

گزارش ارسال پوش نوتیفیکیشن

تعداد ارسال: تعداد نوتیفیکیشن ارسالی سفارش داده شده، که توسط توسعه دهنده همکار با ما ارسال می گردد.

تعداد دریافت (ویو): تعداد کاربرانی که در طول دوازده ساعت آنلاین شده و نوتیفیکیشن را دریافت می کنند. (غیر قابل پیش بینی، میانگین بین 60 تا 80 درصد)

تعداد کلیک: تعداد کاربرانی که بر روی نوتیفیکیشن کلیک می کنند. (غیر قابل پیش بینی، میانگین بین 1 تا 3 درصد)

تمامی مقادیر بالا در طی دوازده ساعت در صفحه گزارش، بروز رسانی می شوند.

در سرویس پوش نامه هیچ ارسالی بدون ارائه گزارش انجام نمی گردد و تمامی توسعه دهندگان همکار مستلزم ارسال گزارش می باشند.

نحوه انجام کار:

پس از ثبت سفارش، تبلیغ شما با توجه به تعداد ارسالی، به توسعه دهندگان ما ارسال می گردد و هر توسعه دهنده با توجه به زمان و تعداد ارسال، اعلام آمادگی کرده و انجام سفارش شما را رزرو می کنند و در زمان دلخواه و پر بازده، ارسال می نمایند. پس از ارسال هر توسعه دهنده لینک گزارش ارسال را برای ما می فرستند و ما نیز آنرا در اختیار شما قرار خواهیم داد.



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن