اگر شما این مقاله را مطالعه می کنید به احتمال زیاد دارای کانال تلگرامی هستید که قصد افزایش ممبر آن را دارید. امروزه روش های مختلفی برای جذب ممبر تلگرام وجود داشته که هر کدام بازدهی و هزینه های متفاوتی را دارا هستند. دغدغه اصلی ادمینهای کانالهای تلگرامی، افزایش ممبر واقعی می باشد، چراکه این کاربران هستند که در آینده با اشتراک گذاری مطالب سایت، در اصل کار تبلیغات دهان به دهان را اجرا کرده و به ترویج بیشتر کانال آنها کمک می کنند.

ولی متاسفانه اکثر راهها و ترفندهایی که برای جذب ممبر صورت می پذیرد، یا افزایش ممبر فیک بوده و یا بصورت اد اجباری هستند. معمولا کسانی به سمت افزایش ممبر فیک می روند که به دنبال افزایش اعتبار کانال خود هستند و در گام بعدی هست که به ضرورت اعضای واقعی پی می برند.

اد اجباری و نقطه ضعف آن چیست؟

اد اجباری معمولا توسط اپلیکیشنهایی در دستگاه کاربر صورت می پذیرد که دارای دسترسی برای ایجاد عضویت ناخواسته در کانال می باشند که معمولا توسط تلگرام های غیر رسمی زده می شوند. با استفاده از اد اجباری می توان تمامی کاربران اپلیکیشن مورد نظر را بدون اینکه کاربر بخواهد به یک کانال جوین کرد و حتی می توان این روش را بصورت سایلنت و هیدن انجام داد. اما نکته مهم در این نوع افزایش ممبر، ریزش زیاد کاربران پس از اد اجباری می باشد. شما خودتان شاید تجربه چنین چیزی را داشته باشید و می بینید که چقدر ناراحت کننده است که بدون اجازه شما، در کانالی که هیچ علاقه ای به آن ندارید عضو می شوید. در نتیجه درصد زیادی از کاربران اد شده، کانال را ترک خواهند کرد.

بهترین روش های افزایش ممبر واقعی

مسلما هر محیط و راه تبلیغاتی موثر که بتوان کانال را به تعداد زیادی کاربر معرفی نمود، بهترین راه افزایش ممبر واقعی بصورت اد اختیاری هست که این کاربران با اختیار خود عضو کانال شما شده و بازدهی آنان کیفیت مناسبی خواهد داشت. هدفمند بودن و نزدیکی محیط تبلیغاتی به بازار هدف شما نیز  می تواند تاثیر زیادی در بازدهی و کاهش هزینه تبلیغاتی شما داشته باشد. در حال حاضر تبلیغات گسترده تلگرام و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن تلگرام، از جمله موثرترین راههای افزایش عضو واقعی برای کانال ها می باشند.

تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام

این نوع تبلیغات با استفاده از اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه کاربران اجرا می شود. در اصل پوش نوتیفیکیشن کانالی ارتباطی است بین اپلیکیشن و کاربران آن که امروزه به ابزاری تبلیغاتی تبدیل شده است. توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل با استفاده از یک سرویس دهنده اختصاصی و یا عمومی می توانند اقدام به ارسال پیام به تمامی کاربران خود را داشته باشند و پیام تبلیغاتی خود را با ارجاع به صفحه مورد نظر ارسال کنند.

تبلیغات نوتیفیکیشن برای کانال تلگرام

کارآیی پوش نوتیفیکیشن

هر اعلانی می تواند حاوی تیتر، متن، آیکن و تصویر بزرگ بوده و کاربران پس از لمس (کلیک) بر روی هر قسمتی از نوتیفیکیشن، به صفحه مورد نظر ارجاع داده شوند. این صفحه مورد نظر می تواند یک آدرس وب بوده و یا لینک اینتنت اپهای نصب شده در دستگاه کاربر باشد. برای مثال جهت ارسال تبلیغات یک کانال تلگرامی می توان به جای استفاده از لینک کامل وب، از اینتنت مستقیم تلگرام استفاده نمود تا دیگر پیشنهاد مرورگر به کاربر داده نشده و مستقیما خود اپلیکیشن تلگرام و صفحه مورد نظر باز شود. یک لینک اینتنت تلگرام به جای //:http با //:tg آغاز می گردد.

نقاط ضعف تبلیغات نوتیفیکیشنی

نامشخص بودن بازدهی: مثل هر نوع تبلیغات دیگری، موفقیت این نوع تبلیغات هم به محتوای تبلیغات و جذابیت کانال شما برای مخاطب بستگی دارد و به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. از آنجایی که تابحال اکثر ادمینها از ترفند و روشهای اد اجباری یا فیک برای افزایش ممبر استفاده کرده اند، انتظار دارند که در این روش هم تعداد مشخصی کاربر به کانال خود اضافه نمایند که کاملا غیر منطقی بوده و به عوامل متعددی بستگی دارد.

هزینه بالا: به نسبت دیگر روش های افزایش ممبر، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن دارای هزینه بیشتری نسبت به بازدهی آن دارد. جوین کاربر در کانال شما با استفاده از این روش، کاملا اختیاری بوده و به جذابیت کانال شما برای مخاطبین بستگی دارد. از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نباید انتظار معجزه داشت و افزایش تعداد برابر با روش اد اجباری و غیره را نسبت به هزینه پرداختی، توقع داشت. در این روش برای جذب تعداد ممبر زیاد، می بایست چندین برابر روش های دیگر ارسال و هزینه نمود و همیشه پیشنهاد میشه که با یک ارسال 50 کا و یا 100 کایی بازدهی محتوا و کانال خود را با این نوع از تبلیغات سنجید و ضریب موفقیت آن را در تعداد بالاتر و انبوه به دست آورد.

خدمات پوش نامه

با استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی ما می توانید تا یک میلیون ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی برای کانال تلگرام خود داشته باشید و در نتیجه برای کانال تلگرامی خود ممبر واقعی جذب نموده که با اختیار خود به کانال شما جوین شده اند. جهت آگاهی از هزینه و سفارشات می توانید به صفحه ثبت سفارش ما مراجعه نمایید.


کانال یاب تلگرام



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن