با توجه به نامشخص بودن تعداد کلیک در سفارشات ارسالی، پوش نامه سرویس تبلیغات نوتیفیکیشن کلیکی را نیز راه اندازی نموده است. نرخ کلیک به عواملی چون جذابیت محتوای تبلیغ، تعداد دریافت کنندگان و آنلاین بوده کاربران بستگی خواهد داشت. برخی مشتریان ما نیاز به مقدار کلیک مشخص و انبوه داشتند و ریسک اینکه بصورت انبوه ارسالی بزنند برای آنان بالا بوده است، لذا این نوع سفارش نیز در پوش نامه راه اندازی گردیده است.

مزایای سفارش نوتیفیکیشن کلیکی

هزینه به صرفه برای سفارشات انبوه: با توجه به اینکه نرخ کلیک تبلیغ نامشخص بوده و قابل پیش بینی نیست، برای آن دسته از مشتریان که می خواهند تعداد انبوه ارسال داشته باشند، تبلیغات کلیکی می تواند به صرفه تر باشد. چرا که بر اساس نیاز خود سفارش می دهند.

کاهش ریسک: شما با سفارش ارسال پوش نوتیفیکیشن کلیکی، فقط به ازای کلیک هزینه پرداخت می کنید و در صورتیکه در پایان شمارش، تعداد کلیک جذب شده از سفارش کمتر بود، ما به تفاوت ریالی آن به حساب شما باز خواهد گشت.

ارسال پوش نوتیفیکیشن کلیکی

نحوه سفارش و شرایط ارسال

برای ثبت سفارش خود لطفا به فرم ثبت ارسال نوتیفیکیشن مراجعه نموده و در قسمت انتخاب نوع اعلان و هزینه، انتخاب را بر روی سفارش نوتیفیکیشن (کلیکی) قرار دهید.

  • سفارشات نوتیفیکیشن کلیکی با تاخیر 24 تا 48 ساعت انجام خواهد شد.

  • زمان انجام و استارت کار از طریق تلگرام به مشتریان اعلام می گردد.

  • با توجه به تعداد سفارش کلیک، ممکن است سفارشات توسط چندین توسعه دهنده در زمانهای مختلف (ولی همگی در یک روز) ارسال گردد.

  • ملاک شمارش تعداد کلیک در گزارشات پوشه می باشد.

  • در صورت تکمیل نشدن تعداد درخواستی کلیک، مابه تفاوت آن به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

 



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن