اگر شما این مقاله را می خوانید، قائدتا توسعه دهنده و یا صاحب اپلیکیشنی هستید که به دنبال روشی جهت بالا بردن تعداد نصب اپلیکیشن و افزایش کاربران نرم افزار و حتی فروش بیشتر هستید. خبر خوب اینه که آدرس را درست آمدید! در این مقاله بهترین روش و ارزان ترین راه های افزایش آمار نصب اپ را معرفی خواهیم کرد.

ولی قبل از آن به مرور موانع افزایش دانلود برنامه ها و راه های متداول تبلیغات نصبی و مزایا و معایب آنان می پردازیم:

راه های افزایش نصب اپلیکیشن

معضل افزایش تعداد نصب در کافه بازار و مارکت های دیگر

از زمانی که بازار معرفی اپ های جدید را در صفحه اصلی خود متوقف کرد، اپ های تازه وارد دیگر کمتر دیده شده و آمار نصب آنان بسیار افت کرد. این مسئله در مارکت های دیگری مانند مایکت و گوگل پلی نیز صدق می کند.

توسعه دهندگان اپلیکیشن برای افزایش نصب و فروش اپلیکیشن های اندرویدی خود مجبورند روش های مختلف تبلیغاتی را امتحان نموده تا بهترین راه ممکن را جهت استفاده بهینه از آن انتخاب نمایند.

شما اگر بهترین اپلیکیشن و ایده را هم داشته باشید، بدون هزینه و تبلیغات هدفمند، موفق نخواهید شد تا اپ خود را به کاربران معرفی نموده و تعداد طرفداران آن را افزایش دهید.

تصویر زیر نشان دهنده آمار نصب ضعیف یک اپلیکیشن تازه منتشر شده است:

افزایش نصب در کافه بازار

 

راه های مرسوم افزایش نصب

تبلیغات در شبکه های اجتماعی: یکی از روش های افزایش نصب و تبلیغات اپلیکیشن های اندروید و آی او ای، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. این نوع تبلیغات بعلت دسترسی و امکان فیلتر بازار هدف، می تواند کارایی خوبی داشته باشد.

امروزه اکثرا اولین شبکه اجتماعی که برای تبلیغ اپهای ایرانی به ذهنمان خطور می نماید، اینستاگرام و تلگرام هستند. با توجه به امکان قرار دادن لینک دانلود، لینک مارکت و یا حتی ارسال خود فایل نصبی، می توان گفت که تلگرام قدرت بیشتری نسبت به تبلیغات اینستاگرام جهت افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خواهد داشت.

مزایا: امکان قرار دادن لینک دانلود مستقیم، لینک دانلود برنامه از مارکت های بازار، گوگل پلی و ...، ارسال مستقیم فایل

معایب: سختی تشخیص واقعی بودن کاربران کانال و رسانه مربوطه، هزینه بالا نسبت به تعداد نصب

تبلیغات در وب سایت ها: یکی دیگر از راههای افزایش آمار دانلود اپلیکیشن اندروید و آی او ای، تبلیغات و معرفی اپ در وب سایت های پربیننده می باشد که بصورت معرفی در قالب مقاله و بررسی اپلیکیشن و یا تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید.

مسلما این نوع تبلیغات هم به قدرت رسانه مربوطه وابسته هست و هر چقدر وب سایت میزبان تبلیغ، دارای بازدید کننده بیشتری بوده و یا به بازار هدف شما نزدیک تر باشد، بازخورد بهتری هم خواهیم داشت.

مزایا: امکان قرار دادن لینک مارکت های اندروید و آی او ای، دانلود مستقیم و ....

معایب: هزینه بالای تبلیغات بنری نسبت به بازدهی آن

تبلیغات درون برنامه ای: یکی از راه های پیشنهادی مارکت ها استفاده از تبلیغات درون برنامه ای می باشد که عموما خود مارکت ها مجری آن بوده و بر اساس تعداد کلیک هزینه دریافت می گردد.

این روش در ابتدای راه، روشی کارآمد بوده ولی با گذشت زمان و نادیده گرفتن تبلیغات درون برنامه ای توسط کاربران، کارآیی این نوع تبلیغات هم بسیار کمتر از گذشته شده است. ولی اگر بتوان بازار هدف را بخوبی تعیین کرد و تبلیغ جذاب و با تعداد بالای نمایش به اجرا گذاشت، می تواند در افزایش نصب اپلیکیشن های شما کمک نماید.

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل: این روزها سرویس دهندگان زیادی جهت افزایش نصب تصمینی اپلیکیشن (CPI) یا همان پرداخت به ازای نصب آغاز به کار کرده اند.

این سرویس دهندگان با استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی و یا ترفندهای نصب اجباری، بر اساس تعداد سفارش شما اقدام به بالا بردن تعداد کاربران اپلیکیشن شما خواهند نمود.

مزایا: تضمینی بودن تعداد نصب درخواستی و پرداخت به ازای نصب

معایب: امکان استفاده از ترفندهای نصب اجباری و پاپ آپ و دانلود بدون اجازه فایل در دستگاه کاربر، که به ریزش زیاد کاربران پس از نصب منجر خواهد شد.

تعرفه نصب تضمینی اپلیکیشن بابت هر نصب با توجه به نوع اپ، بین 800 تا 4000 هزار تومان در بازار قیمت گذاری می شود.

پوش نوتیفیکیشن (بهترین روش تبلیغات اپلیکیشن)

ما با آزمودن راه های مختلف، ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را بهترین روش و ارزان ترین راه افزایش نصب برنامه در کافه بازار و دیگر مارکت هایی چون گوگل پلی می دانیم.
با توجه به نوظهور بودن این نوع تبلیغات و اثرگذاری بر روی کاربر، می توان گفت که در حال حاضر ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی کارآمدترین راه بالا بردن آمار دانلود اپ بوده که می تواند به افزایش فروش و نصب در کافه بازار و دیگر مارکت ها بیانجامد.

مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

مهم ترین مزیت آن ارزان بودن این نوع تبلیغات هست که برای مثال شما بصورت تقریبی با هزینه معادل 1 میلیون تومان، می توانید به 1 میلیون نفر ارسال نوتیفیکیشن داشته باشید !!! که اگر بخواهیم با دیگر روش های بالا مقایسه کنیم، واقعا هزینه بسیار پایینی در ارسال تبلیغ نسبت به حجم کاربران خواهید داشت.

مزیت دیگر پوش نوتیفیکیشن، واقعی بودن کاربران بوده و خیال شما از این موضوع جمع است که تقلب و ترفندی در کار باشد. البته به شرط انکه پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی خریداری شده، دارای لینک گزارش از سرویس دهندگان معتبر مانند پوشه باشد.

هزینه ارسال نوتیفیکیشن:

هزینه ارسال نوتیفیکیشن معمولا بر اساس تعداد ارسال هست، تعداد دریافت (ویو) معمولا 60 تا 80 درصده که به آنلاین بودن کاربران در 12 ساعت بستگی خواهد داشت. نرخ کلیک هم معمولا بین 1 تا 3 درصد هست که به جذابیت محتوای تبلیغ بستگی خواهد داشت.

هزینه هر نصب:

هزینه نوتیفیکیشن بر اساس تعداد نصب نیست و هیچ سرویس دهنده ای تضمینی روی تعداد نصب نخواهد داشت، چراکه تبلیغات است و موفقیت یک تبلیغ به محتوا و جذابیت تبلیغ، محصول شما و نیاز کاربر و بازار هدف شما بستگی دارد.

ولی بنا به تجربه، بطور میانگین برای دریافت 500 تا 1000 نصب از طریق نوتیفیکیشن می بایست بالای 1 میلیون ارسال نوتیفیکیشن داشته باشید و بطور میانگین هر نصب اپ بین 1000 تا 1500 تومان هزینه خواهد داشت. (البته بازهم به شرط جذابیت محتوا و اپ شما برای کاربران)

پوشه چیست؟

سرویس پوشه به آدرس Pushe.co قویترین سرویس دهنده ارسال نوتیفیکیشن به توسعه دهندگان اپ در داخل ایران می باشد. توسعه دهندگان اپلیکیشن با اتصال اپهای خود به این سرویس، امکان ارسال نوتیفیکیشن را به کاربران اپهای خود ایجاد می کنند.

همین توسعه دهندگان به شرط بالا بودن کاربرانشان می توانند با استفاده از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی به درآمد برسند.

در تصویر زیر، تاثیر ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی در جهت افزایش آمار نصب یک برنامه اندروید را مشاهده می کنید:

افزایش نصب با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

 

چگونه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن انجام دهیم؟

مجریان تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در اصل توسعه دهندگانی هستند که اپ های فراوان با تعداد کاربران زیاد دارند، شما می بایست تبلیغات خود را به آنان واگذار کنید. که بهترین راه حل را ما در اختیارتان قرار داده ایم: سرویس پوش نامه

معرفی سرویس پوش نامه

پوش نامه پل ارتباطی شما است با توسعه دهندگان اپهای پر کاربر که امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را جهت افزایش نصب اپلیکیشن های شما دارند.

سفارشات شما در پوش نامه، پس از تایید با توجه به تعداد ارسال، به توسعه دهندگان مربوطه ارجاع داده شده و آنان هستند که تبلیغات شما را ارسال کرده و لینک گزارش را در اختیار ما و شما خواهند گذاشت. در لینک گزارش، تعداد ارسال، تعداد دریافت و تعداد کلیک در 12 ساعت زمان ماندگاری نوتیفیکیشن نمایش داده می شود.

جهت سفارش و اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و شرایط ارسال لطفا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

سفارش ارسال نوتیفیکیشن

 



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن