با افزایش تب تبلیغات بر اساس پوش نوتیفیکیشن، کاربران بیشتری به سمت این روش تبلیغاتی روی آورده اند. سوالی که اکثر کاربران در رابطه با پوش نوتیفیکیشن با آن مواجه هستند، این است که با چه نرم افزاری می توانند خود اقدام به ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی جهت جذب ممبر تلگرام، افزایش بازدید سایت و غیره کنند.

برای پاسخ به این سوال باید بگیم که اصل پوش نوتیفیکیشن برای چه چیز بوجود آمده است. پوش نوتیفیکیشن جهت ارتباط اپلیکیشن نصب شده با کاربر ایجاد گردیده است. به این صورت که توسعه دهندگان نرم افزار های موبایلی، سرویس ارسال نوتیفیکیشن را در اپلیکیشن طراحی شده خود ایجاد کرده تا بتوانند در آینده با کاربران خود تعامل داشته باشند.

بعضا شما دیده اید که پیامی در قسمت نوتیفیکیشنهای خود مبنی بر دسترس بودن آپدیت اپلیکیشنی خاص نمایش داده می شود و یا در اپهای خبری، نوتیفیکیشن آخرین اخبار ارسال می گردد. بطور کل به هر پیامی که در قسمت نوتیفیکیشن های دستگاه خود می بینید حتی پیامهای مروبط به تلگرام یا اینستاگرام، پوش نوتیفیکیشن گفته می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

نرم افزار ارسال نوتیفیکیشن تلگرام

با این توضیحات قائدتا تا اینجا متوجه شده اید که لازمه اصلی ارسال نوتیفیکیشن به کاربران، دارا بودن اپلیکیشن هست. چون شما نیاز به میزبانی دارید که پوش نوتیفیکیشن ها به آن ارسال گردد. پس به همین راحتی نیست که شما با استفاده از سرویس یا نرم افزاری، خود بتوانید به کاربرانی نوتیفیکیشن ارسال نمایید.

سرویس دهندگان نرم افزاری ارسال پوش نوتیفیکیشن

پس از تهیه اپلیکیشن، برای ارسال پوش نوتیفیکیشن های آنلاین شما نیاز به سرویس دهنده ای دارید که با استفاده از سرور و امکانات آنها بتوانید اپلیکیشن خود را متصل به آن نموده تا بتوانید به کاربران خود نوتیفیکیشن تبلیغاتی ارسال نمایید.

سرویس دهندگان داخلی زیادی مثل پوشه و چشمک وجود دارند که سرویس خوبی را در اختیار توسعه دهندگان خواهند گذاشت. با استفاده از مستندات آنها و آشنایی به زبانهای برنامه نویسی، می توانید اپلیکیشن تولیدی خود را به آنها متصل نمایید. اکثر این سرویسها تا سقف تعداد کاربرانی خاص، رایگان می باشند.

پس از طراحی و ساخت اپلیکیشن دارای سرویس پوش نوتیفیکیشن، حالا تازه می بایست میلیونها تومان هزینه تبلیغات نمایید جهت جذب کاربران بیشتر و افزایش دانلود اپلیکیشن خود تا بتوانید به آن کاربران نوتیفیکیشن ارسال نمایید.

راه حل میانبر

پس تا اینجا متوجه شدید که نرم افزار و یا سرویسی وجود نداره که شما بتوانید خیلی راحت و رایگان اقدام به ارسال نوتیفیکیشن برای تبلیغات کانال تلگرام و یا غیره نمایید و نیاز به اپلیکیشنهایی دارید که از قبل هزینه تبلیغاتی زیادی صرف کرده و دارای کاربران فراوانی بوده که بتوانید به آن کاربران پوش نوتیفیکیشن ارسال نمایید.

راه حل میانبر این است که از سرویس هایی مثل پوش نامه استفاده نمایید. این سرویس ها در اصل پل ارتباطی شما هستند با توسعه دهندگان اپلیکیشنهای پرکاربر ایرانی که می توانند به کاربرانشان پوش نوتیفیکیشن ارسال نمایند.

پوش نامه با تعداد زیادی توسعه دهنده همکاری داشته و سفارشات شما را جهت ارسال، به آنها ارجاع می دهد. در نتیجه شما بدون آنکه نیاز به طراحی و ساخت اپلیکیشن داشته باشید و بدون آنکه هزینه فراوانی جهت جذب کاربر اپلیکیشن خود نمایید، با استفاده از این سرویس، دسترسی سریع پیدا می کنید به هزاران کاربر فعال اپلیکیشنهای تولید شده توسط توسعه دهندگان نرم افزاری که بواسطه آنان پیام تبلیغاتی خود را ارسال خواهید نمود.



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن