یکی از روش های پربازده جهت معرفی کانال های تلگرام، ارسال پوش نوتیفیکیشن می باشد. شاید شما هم روزانه نوتیفیکیشن های تبلیغاتی را دریافت کرده باشید. این نوع از اعلان ها در اصل از جانب اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی کاربر نصب هستند ارسال می گردند.

با استفاده از این نوع تبلیغات، می توان متن و عکس دلخواه خود را به صورت نوتیفیکیشن به هزاران کاربر ایرانی ارسال نموده و شاهد افزایش بازدید و ممبر کانال خود باشید.

پوش نوتیفیکیشن برای کانال تلگرام

افزایش ممبر تلگرام با نوتیفیکیشن

متن تبلیغاتی شما به همراه تصویری مناسب می تواند کاربران را ترغیب نموده تا بر روی نوتیفیکیشن ارسال شما کلیک نمایند. با کلیک بر روی این تبلیغ، به کانال شما ارجاع داده شده و می توانند عضو کانال گردند. با ارسال انبوه پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، می توانید کانال تلگرام خود را به هزاران کاربر ایرانی معرفی نموده و شاهد افزایش اعضای کانال خود باشید.

هزینه پایین پوش نوتیفیکیشن

نسبت به انواع دیگر تبلیغات، مسلما ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، یکی از کم هزینه ترین نوع تبلیغات اینترنتی به شمار می آید. همچنین دادن اختیار به کاربر جهت عضویت اختیاری و غیر اجباری در کانال شما، می تواند به کیفیت ممبرهای شما بیفزاید و نرخ ریزش اعضا را بسیار پایین بیاورد و در نتیجه بودجه تبلیغاتی شما اثر بخش تر خواهد شد.

اعلان کوتاه و تصویری بزرگ

در سرویس پوش نامه شما می توانید بصورت همزمان دو نوع ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی را داشته باشید. که با توجه به حجم فضای قسمت اعلانهای دستگاه کاربر هر کدام نمایش داده خواهد شد. اگر فضای کافی در قسمت اعلانهای موبایل کاربر وجود داشته باشد، اعلان کامل تصویری نمایش داده شده و یا اگر قسمت اعلانها شلوغ باشد و فضای کافی برای نمایش اعلان تصویری بزرگ وجود نداشته باشد، اعلان متنی کوچک به نمایش در خواهد آمد.

انتخاب متن و تصویر مناسب نوتیفیکیشن

این نوع تبلیغات نیز مانند هر نوع تبلیغات بصری دیگر، نیازمند انتخاب اصولی متن و تصویر مناسب برای اثرگذاری بیشتر تبلیغات است. انتخاب متن و تصویر جذاب برای پوش نوتیفیکیشن، می تواند بازدهی این نوع تبلیغ را بالا برده و شاهد افزایش کلیک کاربران بر روی نوتیفیکیشن بود.

سرویس پوش نامه

وب سایت پوش نامه پل ارتباطی مدیران کانال های تلگرام است با توسعه دهندگانی که اپلیکیشن های آنها به سرویس ارسال نوتیفیکیشن مجهز می باشد. چندین توسعه دهنده دارای صدها اپلیکیشن پر طرفدار، با سرویس پوش نامه همکاری دارند، که می توانند کانال تلگرامی شما را با استفاده از ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی، به هزاران کاربر خود معرفی نمایند.
جهت سفارش ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع از هزینه ها می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.


کانال یاب تلگرام



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن