این روزها تبلیغات در بستر موبایل گسترش زیادی پیدا کرده و پتانسیل بالای این نوع تبلیغ در دسترسی سریعتر و هدفمندتر به کاربران، محبوبیت آنرا روز به روز در بین اهالی کسب و کار و بازاریابی دوچندان کرده است.

ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی نیز ازاین قائده مستثنی نبوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر چه می گذرد، کاربران بیشتری با این ابزار تبلیغاتی و ترویجی آشنا شده و خواهان آزمودن آن برای تبلیغات وب سایت، اپلیکیشن و ... هستند.

کاربرد پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

از آنجا که این نوع تبلیغ در بستر موبایل انجام می شود، یکی از بهترین راهکارها برای معرفی اپلیکیشن ها و استارت آپهایی هست که در این بستر فعالیت می کنند. همچنین تبلیغات شبکه های اجتماعی کسب و کارهای مختلف و معرفی پیج آنان نیز از کاربردهای دیگر این ابزار است. وب سایت های فروشگاهی و تجاری هم می توانند جهت برندینگ و یا معرفی آفرها و تخفیف های وب سایت خود، از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایلی استفاده کنند.

در نوتیفیکیشن می توان لینک های مختلفی به یک پیام تبلیغاتی پیوند داد، از لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی گرفته تا لینک اینتنت های اپلیکیشن های مختلف. منطور از لینک های اینتنت داخلی، لینکهایی هست که دیگه مرورگر برای کاربر نمایش داده نشده و مستقیما اپ مربوطه در دستگاه کاربر باز می شود.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل

مثلا برای تبلیغ اپلیکیشنی در بازار، از لینک اینتنت بازار استفاده می شود تا پس از کلیک کاربر بر روی اعلان دریافت شده مستقیما صفحه دانلود آن اپ در اپلیکیشن بازار باز شده و دیگر مرورگر نمایش داده نشود.

مثال دیگر، برای تبلیغات نوتیفیکیشن اینستاگرام است که از لینک اینتنت اینستاگرام استفاده می شود تا پس از لمس کاربر بر روی اعلان تبلیغاتی، دیگر پیشنهاد مرورگر به او داده نشده و مستقیما صفحه اینستاگرام مربوطه برای او باز می شود.

ارسال کنندگان تبلیغات

پوش نوتیفیکیشن عمدتا از طریق اپ های نصب شده در دستگاه کاربران ارسال می گردد، هر چند که در سالهای اخیر نوتیفیکیشن وب هم متداول شده است. سرویس دهندگان زیادی در اینترنت هستند که به توسعه دهندگان موبایل و وب، سرویس نوتیفیکیشن ارائه می دهند.

این سرویس ها با فراهم کردن بستر فنی ارسال اعلان برای اپها و وب سایت های مختلف، از طرق مختلف مثل دریافت هزینه ارسال یا حق اشتراک، درآمد کسب می کنند.

تعرفه پوش نوتیفیکیشن

هزینه ها و تعرفه های نوتیفیکیشن تبلیغاتی، عمدتا بر اساس تعداد ارسال می باشد، چراکه توسعه دهندگان، به عنوان منبع ارسال کننده تبلیغ تنها می توانند بر اساس تعداد ارسال از پنل های خود نوتیفیکیشن ها را بفرستند. تعداد ویو یا همان دریافت نوتیفیکیشن به آنلاین بودن کاربران در مدت زمان ماندگاری اعلان بستگی خواهد داشت. 

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه هزینه ارسال نوتیفیکیشن مراجعه نمایید.

البته هستند سرویس دهندگانی که سرویس پوش نوتیفیکیشن کلیکی هم راه اندازی نموده اند، که مسلما هزینه بیشتری خواهد داشت. در کل تبلیغات نوتیفیکیشن ارزان تر از خیلی از روش های مرسوم تبلیغاتی دیگر است و بازدهی آن هم به نسبت بیشتر بوده و می توان با صرف هزینه کمتری به بازدهی مناسبی دست یافت.

نحوه ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

سرویس پوش نامه در سال 96 با درک خلاء تبلیغاتی در این حوزه، خدمات تبلیغات نوتیفیکیشن موبایل را راه اندازی نمود. این سرویس با همکاری توسعه دهندگان موبایل و صاحبان اپلیکیشن هایی که کاربران زیادی دارند، اقدام به ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی نموده است.

ارسال کنندگان اصلی این سرویس صاحبان اپلیکیشن های اندروید بوده و سیستم کسب درآمدی هم برای آنان به وجود آمده است. سفارشات ثبت شده در سایت پوش نامه، با توجه به تعداد ارسال و نوبت به توسعه دهندگان مربوطه ارجاع داده شده و آنان پس از ارسال آن، لینک گزارش تبلیغ را به پوش نامه می فرستند. همان گزارش هم در اختیار مشتریان پوش نامه قرار خواهد گرفت.

ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی

در این گزارشات که همگی از سرویس دهندگان اصلی نوتیفیکیشن در ایران صادر می شوند، محتوای تبلیغ ارسال شده از جمله تیتر، متن و تصویر مشخص است. همچنین در آمار آن هم تعداد ارسال، تعداد دریافت و تعداد کلیک هم نمایش داده می شود.

آمار مربوط به تعداد دریافت (ویو) و تعداد کلیک، با توجه به زمان ماندگاری نوتیفیکیشن که معمولا 12 ساعت است، در طول آن مدت بروزرسانی می شود.

ثبت سفارش تبلیغات

جهت ثبت سفارش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می توانید به فرم ثبت سفارش در سایت ما مراجعه نموده و درآنجا نوع تبلیغات خود را انتخاب نموده و با توجه به نیاز خود، تعداد ارسال را مشخص نمایید و در ادامه محتوای تبلیغ و تصاویر را بارگذاری نمایید.

پیشنهاد می شود اگر بار اول است که می خواهید از این روش تبلیغاتی استفاده نمایید، حتما در ابتدا از پلنهای تعداد پایین جهت تست بازخورد و آشنایی بیشتر با فرآیند انجام کار استفاده نمایید.



خانه
ثبت سفارش
تلگرام
تلفن